Tuesday, May 19

SALam BUat SEmuA...HANYA DIA YANG TAHU




Dek KEraNA MiNat Yang TIba2 MEngaLIR DaLAm DArahku..SEgALAnya KUgagahi JUA DEmi mURId-MUridKU yaNG MiNAt MENari...HAKIkatnya Di siNI pada ASalNYa pada PANdangAN PERibaDIku anAK2 Kecil ni ( lelaki TerutaMANYa ) buKANlah miNat saNGat untuK mEnAri. AL MAKlumlah...taKUt kawaN2 ejek Jadi AUW AUW kalau LELaki MEnaRi... Daku Pun Apa KUranGnya terIMa TEmpias SIndiRAn maCAM tu...YElah, ada yang BERbisIk-BISik MengaTAkan AKu Cuba Nak MEmonDaNkan anak Jantan Mereka...yang BerTambah SEdih Ada Yang molEK berkata bahawA Aku Ni Sengaja Ajar Anak-Anak ni mENGGedik...and ada JUGA caKAP meNARi ni seMua MAkSIat...Tapi Semua tu aku PEkakKAN TEliNGa..Buang JAuh2...BiarLAh ape oRANg kata ASalkan NIat KIta seMpurNa...HanYA DIA Yang Tahu SEgala...




Tapi kiNi..SyukURku berGAnda Kerana DiKURniakaN SEpaSUkan Anak-Anak Menari yang MeMpunyai Ibu Bapa Yang SeratUS PEratUS SokoNGan UNTUK aKu dan Anak2 Mereka... Hanya TUhan Yang Mampu Membalas Jasa Baik KAlian....

keadAAN iNi MEmbUAtkan Aku Mampu MENgheLa NafAS Yang LEGa kErana DAlam KEPAYahan Datang JUA KeSenanGaN.....WALAU aPa Jua SEkalIPUn SeLAgi KUDrat Terdaya, SElagI Wang RinGGit MAMpu Ku aLIrkan akan KU TErusKaN...

3 comments:

norhuda said...

yaya memang hebat sebab pandai menari, dah ada blog sendiri,pandai melukis dan macam macam ada. ari guru nanti akk nak tengok apa pulak persembahan yang yaya akan buat. mesti gempak kan... dah lah sukan dulu akak tak tengok... sokongan untuk yaya daripada kakak angkat, tiba-tiba gitu.

Yasminhamid said...

biar ape orang nak kate.... akak tetap sokong ko yaya...

yayaIBRAHIM said...

tq....saya mampu berdiri sampai ari ni sebab mendapat semangat daripada kalian yang sentiasa beri sokongan...