Friday, July 10

KEraNa KaWan......


Minggu ni aku sangat sibuk dengan pelbagai tugas sebagai seorang cikgu...minggu ni juga le aku mula kembali menjadi pelajar kelas malam...hmmm penat Tuhan je yang tau...tapi setiap kerja hakiki aku perlu lunaskan...


Hmmm dalam dok sibuk ni aku dapatlah panggilan tipon daripada bestfriend aku masa di maktab... dia memerlukan bantuan aku untuk siapkan murid2 dia yang menyertai pertandingan teater kanak2 peringkat wilayah...walaupun kerja berlambak-lambak kena buat tapi dek kerana kawan, aku pi jugaklah ( sebab pada aku kawan sangat penting. Yelah aku ni kan sebatang kara kat KL ni..)...Lagi pun aku memang suka buat keje keje macam ni....he he


Tajuk teater kawan aku ni " BEringin Merah"...kisah kanak2 dan alam fantasi... cantik kostum n props dia....walau apa pun, aku tak dapat tengok show ni sebab tak leh tunggu sampai malam....maklumlah dengan keadaan jadual tugas aku yang agak padat ni....tp sempat jugak tengok latihan....n sempat jugak aku try kustom cendawan ( aku suke sangat kustom cendawan ni..)


Ape2pun aku harap team kawan aku ni berjaya dalam pertandingan ni sb pertandingan ni dijalankan sampai akhir Julai ni...so belum ada result lagilah...

3 comments:

Norhuda Ahmad said...

mulanya tak perasaan tengok cendawan tu, rupa-rupanya ko ye yaya. cantiklah kostum tu... tetiba teringat esok nak buat sup cendawanlah...

yayaIBRAHIM said...

yeke...mana nak perasan saya ni bukan diva..he he..
ye kak huda, kostum dia cantik2...saya tak pakai pun baju cendawan..kalau pakai nanti terus belakon pulak..hu hu

saya suke cendawan tepung sekarang ni...

Norhuda Ahmad said...

ha jadipun masuk lagu...ni dah kire terellah ni